Selecteer de taal

  • facebook logo
  • linkedin logo
  • twitter logo

Op 4 en 5 oktober tovert Easyfairs de Nekkerhal in Mechelen om tot Digitalize Flanders.

Dit is dé beurs bij uitstek om je te laten inspireren hoe digitale tools bedrijfsprocessen versnellen en klantenservice verbeteren. Meer dan 80 exposanten tekenen present tijdens de tweedaagse, die gevuld is met 40 lezingen en workshops om het potentieel van digitalisatie te belichten. Nieuw dit jaar zijn de Succes Stories Stage en Consultancy Corner waar ondernemingen advies kunnen aanvragen op maat van hun uitdagingen.

Easyfairs Belgium kiest met Digitalize voor twee edities per jaar. “Die regionale aanpak laat ons toe om dichtbij de ondernemer te staan en digitalisatie in de eigen taal bekender te maken”, legt Katinka Vandevelde van organisator Easyfairs Belgium uit. Na Digitalize Flanders op 4 en 5 oktober vindt begin 2024 in Namen de Franstalige editie plaats.

E-commerce en de steeds prominenter aanwezige AI-toepassingen zijn de centrale thema’s dit jaar op Digitalize Flanders.

De toekomst van ondernemen

Naast een vaste samenwerking met UNIZO en Cevora stelt Digitalize dit jaar met trots een main partnership voor met Monday.com by Tryve, grootspeler in het verbeteren van bedrijfsprocessen met behulp van digitalisatie. “Zij brengen een internationale expert rond de toekomst van werken Shaked Hershkovitz naar Vlaanderen. Hij licht tijdens Digitalize de revolutionaire kracht van een Work Operating System uit en geeft inzichten en tips rond digitale transformatie en hoe geavanceerde AI technologie daarbij een steeds grotere rol speelt”, zegt Katinka Vandevelde van organisator Easyfairs Belgium.

Verwacht naast de lezing van Shaked ook veel andere interessante keynotes: Jo Caudron (Scopernia) zal zijn visie geven op de huidige staat van de wereld en de uitdagingen en kansen overlopen voor bedrijven om zowel impactvol als economisch welvarend te zijn. Yasmin Vantuykom (Efluenz) toont de relevantie van TikTok en influencers aan binnen een marketingstrategie. En Michael Humblet (Chaomatic) licht de nieuwste verkooptrends en -technieken toe, van automatisatie en high velocity sales modellen tot hybride verkoop.

Succesverhalen en advies op maat

Er zijn al verschillende succesverhalen rond digitale transformatie geschreven. Die zet Digitalize graag in de kijker op haar nieuwe Succes Stories Stage. Ondernemers getuigen er over hun ervaringen en delen hun best practices omtrent het digitaliseren van bedrijfsprocessen. Zo zullen Louis en Charlotte Schoofs (Consensio) in gesprek gaan met Lieven Bernaers (Plusassur), dit naar aanleiding van Louis’ nieuwste boek. Standaard Boekhandel vertelt dan weer over de verbetering van interne telefonie, in samenwerking met Dstny. SCE zal het samen met too-doo hebben over de digitalisatie van tactisch management.

Daarnaast wordt dit jaar de themazone E-commerce Village opgezet. Hier worden, in samenwerking met FewebShopware en andere, korte infosessies gehouden op basis van concrete vragen uit de markt.

Op vraag van de bezoekers van vorige edities is er dit jaar ook een Consultancy Corner. Hier kunnen ondernemers advies vragen over welke oplossingen er bestaan voor hun uitdagingen. Een infopunt aan de ingang biedt bezoekers een eerste wegwijzer naar de voor hen relevante oplossingen. Voor wie graag nog concreter advies krijgt, is er ook de mogelijkheid om gratis een 1-op-1 advies in te plannen met onafhankelijke consultants.

Een tijdslot reserveren voor een persoonlijke sessie kan vanaf begin september op de website van Digitalize: www.digitalizeflanders.be.

Daar kan je ook terecht voor alle informatie over inschrijvingen en programmatie.

 

Inschrijven nieuwsbrief

Streep NL
Streep NL
Streep NL

Content Partners

logoIMmetrand

INDUMOTION

InduMotion vzw is de Belgische vereniging van fabrikanten, invoerders en verdelers van diensten en materiaal voor …

Lees meer ...

 

 

 

Partners

logopagina