linkedin logo bw
twitter logo bw
facebook logo bw

Opinie

REKEN OP WINST, NIET OP DE OVERHEID

De BEE-biomassacentrale bewijst het nogmaals: als er geen winst te maken is, is het geen goed project.

BELGIË HEEFT CONSEQUENT BELEID NODIG

In april bekendgemaakt: de Belgische maakindustrie is er – in tegenstelling tot de rest van Europa – in 2015 niet in geslaagd het aantal arbeidsplaatsen uit te breiden.

WERKGEVERS EN WERKNEMERS, BETER NAAR ELKAAR LUISTEREN?

Politieke partij CD&V lanceerde het idee om de vaste 38-urenweek te vervangen door jaarflexibiliteit: ‘langer werken in drukke periodes en minder in kalme periodes.’

MARKETING IN CRISISTIJD

We willen langs deze weg de slachtoffers van de terreurdaden in Zaventem en Brussel veel sterkte toewensen. 

DE WERELD VERSCHUIFT, HOE ANTWOORDEN?

Er is vandaag maar één topic in het nieuws: de vluchtelingenstroom. De rest van de actualiteit wordt systematisch onder de mat geschoven.

Pagina 4 van 9

Content Partners

logoIMmetrand

INDUMOTION

InduMotion vzw is de Belgische vereniging van fabrikanten, invoerders en verdelers van diensten en materiaal voor …

Lees meer ...

 

 

 

Partners

indumotionmrt2019